tisdag 1 september 2015

Vill inte städa...

Jag skulle bara sitta en liten stund, dricka en kopp te och ta det lite lugnt. Sen skulle jag ta tag i städningen som borde ha gjorts för länge, länge sen... Ändå sitter jag här framför datorn. Jag gör inget speciellt men jag drar mig för att börja städa... Kanske dags att bita i det sura äpplet för tänk vad bra det blir när det blir klart!

Jag är i alla fall nöjd med att jag var ute lite drygt en halvtimme med lilleman trots halsont och krasslighet. Han njöt! Det var superhärligt väder så jag njöt jag också! Hoppas att vädret fortsätter att vara så här härligt länge till! Man blir så mycket gladare när solen skiner!

Pust och stön... städning var det ja.. Jag återkommer... Dags att sätta in en bild i bloggen snart också. Ska bara fundera ut vad det ska vara först... Som sagt, jag återkommer ;) Hej så länge!

2011-01-23

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar