onsdag 2 september 2015

Miqro, jobb och smycken

Egentligen borde jag ha skrivit för länge sen för det har hänt mycket på sista tiden men det har inte blivit av. Fast egentligen ska jag kanske ha bloggat i Miqros blogg... Hmm, får göra det imorgon kanske, om jag hinner ;)
Vad har då hänt? Miqro och jag har både varit på blandisutställning och tävlat i KM i agility. Det gick hyffsat på bägge ställena och jag kommer att skriva mer om det i Miqros blogg så småningom ;)

På jobbet går det bara bra. Jag har haft utvecklingssamtal och vi har haft sommarfest. Det är roligt att få en lite annan kontakt med föräldrarna, jämfört med när de hämtar och lämnar. Jag trivs bra på mitt jobb!

På smyckesfronten händer det fortsatt mycket. Idag har jag fotat MASSOR av nya smycken. Jag beställde pärlor i veckan, pärlor för massor av pengar men gissa om det blev många nya pärlor att jobba med - SKOJ!! Nu skulle jag behöva ett större plejs att hålla till på så jag får en överblick över alla mina pärlor men det får nog vänta till framtiden :)

Nu börjar klockan bli mycket så nu ska jag börja förbereda mig för sängen snart. Här kommer först ett smakprov på ett av mina nya smycken. Imorgon kommer resten av bilderna upp på nätet - håll utkik ;)

Hoppas att du har en bra helg! Vad har du för väder hos dig? Här har det varit skapligt måste jag säga (inte för att jag varit ute så mycket idag, men ändå)
Take care!

2011-06-19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar