torsdag 3 september 2015

Problemen fortsätter...

Feber natten till lördag, kom ändå iväg på dop och födelsedagskalas. Ännu mer snuvig i söndags, kom ändå iväg på agilitytävling. Trodde jag skulle bli sämre men har orkat jobba både igår och idag. Idag har jag till och med varit utan värktabletter. Det minns jag inte när jag var senast ens... MEN på eftermiddagen började jag känna av mitt vänstra öra. Lock för höger öra hade jag igår. Under dagen idag har det även blivit lock för vänster öra, ganska rejält som vanligt när jag får lock för öronen... Och sen började det värka. Jag tror att det är öroninflammation men jag har ingen lust att åka iväg med det idag så jag avvaktar till imorgon. Och innan jag åker till nåt sjukhus ska jag tävla agility igen, såvida jag inte har superont imorgonbitti vill säga...

Igår var jag även på sjukhuset på återbesök med min ansiktsförlamning. Då tittade läkaren i öronen och det vänstra örat såg jättefint ut. "Så här ska ett öra se ut" sa hon, och idag värker det... Skumt! Nåväl, hon verkade nöjd med hur ansiktsförlamningen utvecklats (eller avvecklas kanske?) Jag ska tydligen räkna med att det tar ett halvår innan man vet hur det kommer att bli... Så det är väl bara att fortsätta att vänta och hoppas att det successivt blir bättre och bättre... Ett halvår, det är i slutet på oktober det, början på november... Det känns långt bort...

När jag kom hem idag var jag trött. Jag la mig på sängen och ställde larmet ifall jag skulle somna. Det var tur det! Jag skulle sova en kvart tänkte jag. Efter en timme klev jag upp... Sen har jag inte riktigt varit mig själv så imorgon blir det nog värktabletter igen ;S Kanske dags att krypa till kojs snart så att jag orkar med morgondagen? Snart är ett relativt begrepp ;) I'll be back!

2012-06-05

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar