torsdag 3 september 2015

Jag fick ett sms...

Imorse när jag vaknade hade jag fått ett sms. "Du har blivit Rosad" stod det och att jag kunde hämta ut min ros i närmaste Blommogrambutik. Det var också en länk med en hälsning där det stod: En liten blomma som uppmuntran för alla trista sjukdomar du får kämpa dig igenom. Krya på dig, kram.

Det dröjde ända till nu på kvällen innan jag hämtade min ros. Jag trodde att jag då kanske skulle få veta vem som skickat den men icke.. Så nu är jag så nyfiken på vem som är så gullig och skickar en ros med en sån fin hälsning till mig. Det värmer mitt hjärta men jag vill ju gärna kunna tacka den som är så gullig också.

Jag får tacka här så länge - TACK så jättemycket!! Jag är så glad över alla som tänker på mig!! Jag mår bättre idag. Jag är fortfarande lika förlamad men jag mår bättre. Tack till alla som tänker på mig och bryr sig om mig!!

Jag har varit ute rätt länge med vovvarna idag. Det var skönt trots att det var blåsigt. Jag tror att Mille ska få blogga om det sen faktiskt och lägga ut några bilder. Hoppas nu att alla får en skön helg!! Jag uppdaterar om hur jag mår med jämna eller ojämna mellanrum. Återigen - STORT TACK till alla gulliga som bryr sig och månar om och tänker på mig!! Kramar till er alla!!!
I'll be back!

2012-04-27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar