torsdag 3 september 2015

Städning pågår

Usch, nu måste jag vila ett tag. Egentligen är det nog dumt men jag gör det ändå. Jag håller på och städar. Egentligen går det ju rätt snabbt när man väl kommer igång men varför ska det vara så svårt att komma igång? Jag har dammsugit och gjort klart badrummet. Jag har inte varit supernoga men det duger åt mig. Just nu håller jag på och letar upp ett köksbord och sen måste jag också leta upp diskbänken innan jag får ge upp för dagen. Jag har ännu mer delar kvar men de kan jag leva med ett tag till om så är.

Huvudvärken sitter i. Jag vet inte var den kommer ifrån men den är inte rolig och den har suttit i nu sen i måndags förra veckan... Är det dags att söka hjälp då kanske? Jag är ju förvisso förkyld så jag skyller på det? Kunde inte sova ordentligt inatt heller så jag är trött :( Kan man inte bara få ordning på livet så man kan få leva och må bra. Det vore skönt. Är det en inställningsfråga? Kan man bestämma sig för att må bra? Jag vet inte. Jag vill ju må bra på riktigt och inte för att jag tror att jag mår bra...

Nej, nu har jag skrivit av mig lite så nu är det dags att fortsätta med städningen innan jag tacklar av helt. I'll be back! Chilla lugnt:

2012-04-09

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar