tisdag 1 september 2015

Usch...

Här sitter jag och tittar på melodifestivalen och äter chips och dip. Melodifestivalen är ett nödvändigt ont och chipsen är inte speciellt goda heller... Inte ens dippen var god. Jag vet inte vad som är fel... Men jag är inte bitter... Det var gott med cola i alla fall :)
Angående melodifestivalen tycker jag att det brukar vara svårt att hitta bra låtar så här första gången man hör dem. Antingen är alla bra eller så är alla dåliga. Det finns ingen som är riktigt bra och ingen som är riktigt dålig. Det hör man först när man hört låtarna några gånger, tycker jag, så jag återkommer i den frågan ;)

Idag har jag varit duktig. Jag har dammsugit och plockat. Jag har till och med dammtorkat. Egentligen skulle jag ha pluggat men det var roligare att städa ;) Pluggandet får jag helt enkelt ta imorgon...

En annan sak som jag har gjort idag är följande:

Jag har fotat smycken. Fast jag har faktiskt fotat varje smycke för sig också. Det börjar bli många smycken nu kan man säga.... Hoppas att jag kan få några sålda snart för det börjar bli fullt här hemma, jag har ju bara en etta ;)

Jag återkommer när jag har nåt att skriva, eller när jag helt enkelt känner för att skriva. Vi hörs!

2011-02-05

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar