torsdag 3 september 2015

Mer energi

Jo då, nu är jag definitivt på rätt spår. Det känns så himla skönt! Idag har jag varit ute länge. Först på långpromenad och sen på agilityträning. Nu är jag förvisso trött men det hade jag varit i normala fall också efter så lång utevistelse. Dock känner jag mig laddad. Jag har fått tillbaka min vilja och min glöd. Jag vill verkligen göra saker och det har jag inte velat på väldigt länge. 

Jag är fortfarande lite öm i ansiktet men det är ingen större fara. Jag ska nog dock försöka hamna i sängen snart och sova lite vettiga tider så ska jag nog må ännu bättre imorgon. Imorgon har jag inga planer alls faktiskt. Kanske att jag ska försöka bli klar med städningen så jag kan få helfint här hemma. Kanske att jag går till hagen med hundarna. Kanske att jag gör lite nya smycken vilket var länge sen. Kanske att jag hittar på nåt annat. Vi får väl se vad som händer. I'll be back!

2012-05-25

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar