torsdag 3 september 2015

Lite piggare

Det blev ingen blogg igår för precis när jag skulle blogga la internet ner. Det visade sig senare att det var katternas fel (förmodligen Franz). Han hade tuggat på strömadaptern *SUCK* - jäkla katt! Hur får man en katt att sluta tugga på sladdar???

För övrigt hade jag inte så mycket att rapportera. Jag hade nästan ingen värk igår och har nästan ingen värk idag. Det är så skönt att slippa!! Dock är jag hemskt trött och så svider det i ögat. Förlamningen är samma lika och tydligen går inte ögat att stänga helt så jag får väl kapitulera och sova med en sån där fuktkammare på ögat inatt... Det kan det väl vara värt så inte ögat blir förstört... 

Idag har jag varit vaken hela dagen så nu börjar jag, som sagt, bli trött men jag är nöjd över att jag inte sovit middag. Hoppas att jag kan sova inatt. Hundarna har fått vara i hundrastgården idag och sprungit av sig så de är trötta och nöjda vilket känns himla skönt!

Jag träffade Anna en stund på eftermiddagen. Hon hade massor av roliga idéer till vad jag kan lära Miqro för trick så nu ska vi träna :D För övrigt pratade vi en massa. Det var trevligt.

På kvällen har jag redigerat foton men jag väntar nog till imorgon innan jag lägger upp dem på nätet. Orkar inte det nu och det är ju faktiskt en dag imorgon också ;) Jag har också haft utlottning på min sidan på Facebook som nu har över 100 personer som gillar den vilket är jättekul :D Miqro fick förstås vara med och välja vinnaren och det blev en rätt bra film om jag får säga det själv :D

Nu är det dags att avrunda och försöka hamna i sängen så får vi se hur jag mår imorgon. Det känns i alla fall himla skönt att det är på väg åt rätt håll och jag hoppas att det fortsätter så! I'll be back!

2012-05-15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar