tisdag 1 september 2015

Effektiv idag

Det blev sent igår kväll. Jag somnade inte förrän vid två men vad händer? Jag vaknade strax efter åtta och var så pigg så jag klev upp. Sen har jag diskat, dammsugit och städat badrummet. Jag har även hunnit sortera lite på min dator så nu har jag fått igång min NAS så den funkar som jag hade tänkt. Jag känner mig nöjd. Nu ska jag bara fika lite innan det är dags att sätta igång med pluggandet. Usch, jag har ledsnat på den där kursen nu men nu är det så lite kvar så nu kan man inte ge upp. Det är bara att bita ihop och kämpa. Fast klockan är ju bara mitt på dagen så än har jag gott om tid att plugga :)
Jag funderar också på hur tusan jag ska göra med min sida på Facebook, alltså min sida för mina smycken. Jag skulle vilja få fler att gilla den och jag skulle vilja köra fler utlottningar eller tävlingar men frågan är hur intresserade folk är? Jag vet inte... Men det är väl bara att köra på och testa så får vi se vart det leder :) Det vore ju kul om det kunde leda till att jag får några smycken sålda också. Det är ju liksom det som är tanken... Nåväl, det blir nog bra så småningom hoppas jag :)

Igår gjorde jag inte ett enda smycke. Det är första dagen på mycket länge som jag inte gjorde ett enda dugg måste jag säga... Skönt att vila lite också. Jag känner att jag har kört fast lite igen så jag kanske behöver vila lite så jag får ny inspiration.

Igår var jag däremot ute på en riktigt lång promenad. 3,5 timme var vi ute. Superhärligt väder och mycket trevligt sällskap så det var helt underbart! Eftersom det mest var Miqros promenad så har han fått blogga om den på sin sida. Här finns dock en bild som jag tyckte blev riktigt fin:

Nu får vi se vad resten av den här dagen har att erbjuda. Jag skulle egentligen behöva plantera om mina stackars blommor också men det får bli en annan dag ;)

Hoppas att du har haft en riktigt skön helg! Vi hörs och ses ;)

2011-03-13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar