tisdag 1 september 2015

Burr + körigt + rolig film

BURR!! Nu fryser jag igen. Jag är trött som en liten gris och mår allmänt urkigt... Den här veckan är en tung vecka för mitt stackars lilla huvud. Det händer helt plötsligt jättemycket på en gång. Roliga saker mest men ändå mycket... Jag får berätta mer senare för nu vill jag inte säga för mycket...

Jag har lite ont i halsen och känner mig trött och hängig så jag MÅSTE sova tidigt ikväll så att jag orkar resten av veckan!! Det gör väl inget om jag skulle råka vara sovklar klockan nio egentligen?

Jag har faktiskt sagt ifrån idag... Först lovade jag att jag skulle öppna imorgon, men sen kände jag att jag inte pallar det så jag sa ifrån. Det löste sig ändå men det är alltid svårt att säga nej... Dock är jag väldigt säker på att jag gjorde rätt, för min egen skull och ibland måste man faktiskt tänka på sig själv.

Maten är i micron så snart ska jag äta. TUR att jag hade mat i frysen idag!! Sen ska jag nog sätta mig framför TV:n och tillverka något eller några nya smycken. Det är så roligt med mina smycken! Jag blir så glad för alla snälla ord jag får om dem också! Pricken över i:et vore ju nu om jag kunde få ännu fler smycken sålda. Det vore så roligt :)

Nej, dags för lite mat i magen. Så får vi se när det kommer in en bild eller så... Jag hade tänkt lägga in en film här igår men den ville inte bäddas in så då blev det inte av... Här är den. Roligt var det tycker jag! Tack B för den filmen!!

Vi hörs! Hoppas att du mår bra!? Jag kommer förmodligen att må bra när den här veckan är över ;)

2011-01-26

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar