torsdag 3 september 2015

Är det inte det ena så är det det andra...

Ja jag säger då det... Nu när jag börjat hämta mig från ansiktsförlamningen så kommer nästa grej. Nu har jag jobbat nästan en vecka efter en månads sjukskrivning. Idag börjar jag känna mig hängig. Jag känner mig febrig och har ont i halsen. Dessutom har jag ont i huvudet men det har jag haft hela veckan så det behöver inte betyda mer än att det var jobbigt att börja jobba... Vi får helt enkelt se om det bli jobb för mig imorgon. Jag hoppas och räknar med det men det beror ju på hur det går inatt...

Jag har varken tid eller lust att bli sjuk. Dels vill jag jobba och dels har jag massa andra aktiviteter som jag vill vara med på. I helgen är det ett dop, ett födelsedagskalas och en agilitytävling. Jag vill inte missa nåt av det! Alltså kanske jag ska stänga av datorn och krypa ner i sängen istället.

Än så länge känns det halvbra på jobbet. Barnen är jättesöta och gulliga men det är mycket runt omkring som är oklart och som jag inte tycker att jag får så bra hjälp med att få klarhet i heller... Jag får väl försöka utarbeta en bra strategi för att lära mig helt enkelt men det är lite jobbigt när jag inte mår helt bra.

Som sagt, ansiktsförlamningen är bättre men den är ju inte bra. Dels är jag fortfarande förlamad i stora delar av ansiktet (på vänster sida) och dels är jag lite öm i samma halva av ansiktet och så huvudvärken som jag skrev om tidigare... 

Näe, nu ska jag ta mig i kragen och göra mig klar för sängen. Då borde jag sova före elva, eller hur? Natti natti! I'll be back!

2012-05-31

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar