torsdag 3 september 2015

Mera ont och mera trött

Smärtan fortsätter att göra sig påmind. Mest ont gör det i nacken men även huvudet värker. Jag har tagit Citodon några gånger nu. Det hjälper kanske något mot smärtan men mest blir jag trött. Min förhoppning är att regelbunden användning av Citodon och Ipren ska minska värken så vi får väl se om det lyckas. 

Idag har jag varit ute på en liten vandring med hundarna. De behöver ju aktiveras så idag träffade jag en kompis, hennes dotter och deras hundar på stan. Vi gick runt lite och tittade på folk och andra hundar. Det var väldigt trevligt men tröttande. När jag kom hem och satte mig i soffan slocknade jag rätt snart. 

Nu har jag vaknat till liv och sitter här med min vetevärmekudde på axlarna. Den lindrar lite för stunden men bra är det ju inte. Det gäller att hitta nån bra ställning att sitta i också och det är inte helt lätt kan jag meddela... Om jag bara blev av med den här hemska smärtan...

Hundarna blev i alla fall trötta så det var ju bra. Jag blev ju också trött och det var ju mindre bra ;P Nåväl, det blir väl bättre så småningom.

Har sett en bra film, "Jag saknar dig". Väldigt speciell och gripande film som måste omnämnas i bloggen. Den filmen innehåller många känslor som skildras på ett väldigt bra sätt. Se den om du inte redan gjort det. Jag tror inte att du kommer att ångra dig. I'll be back!

2012-05-05

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar