torsdag 3 september 2015

Ont igen...

Idag ska jag nog blogga lite igen. Igår kväll kände jag mig lite trött och började få lite ont igen. Idag har jag varit jättetrött och haft ont så jag har tagit värktabletter. Värken är inte alls som den var förut men värre än de senaste dagarna. Jag har till och med sovit middag idag vilket jag inte gjort de senaste dagarna... Och ändå är jag trött nu, inte bra! Jag inbillar mig att det gör ont nu för att det håller på att läka. Det kan ju vara så för det borde börja bli bättre snart så jag hoppas på det!
Det kan också bero på att jag var lite aktiv när jag mådde bättre. Jag blev så glad när jag inte hade så ont så jag passade på att vara ute med hundarna och träffa en kompis i måndags. Det var ju ingen fysisk ansträngning men kanske jobbigt ändå, jag vet inte? Igår träffade jag en annan kompis. Det var inte heller fysiskt ansträngande men kanske att det blev för mycket för mig ändå, jag vet inte?

Idag har jag tvingat mig iväg en sväng. Jag ville till pärlbutiken och kika och så ville jag har tag i en spargris så jag och Miqro kan börja träna på att stoppa pengar i spargrisen. Jag handlade lite på pärlbutiken och fick till slut tag i en spargris. Inte en sån som jag tänkt mig men den får duga. Vi har börjat träna lite och det kan nog funka faktiskt :) Ska bli kul att se om vi får till det. Jag köpte också 3 olika backar som vi ska göra ett trick med men vad vi ska göra tänker jag inte avslöja nu...

Egentligen skulle Miqro och jag ha åkt på agilitytävling imorgon men jag blir tvungen att stanna hemma. Jag är inte tillräckligt pigg för att åka. Jag hoppas kunna orka med min utbildning i helgen så jag fokuserar på det. Sen har vi en ny agilitytävling nästa helg så vi får satsa på den istället. Då kanske vi hinner träna lite på slalom under veckan :S Jag ville verkligen åka men bestämde mig för att min hälsa är viktigare. Agilitytävlingar kommer det fler.

Jag får försöka få till tricket med spargrisen istället :D

Hoppas att just DU får en skön ledighet och en härlig helg! Vi ser fram emot fint väder (har ingen aning om vad det ska bli för väder men jag hoppas) I'll be back!

2012-05-16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar