torsdag 3 september 2015

Måste bara...

...beklaga mig lite... FY FAN vad ont jag har nu!! Jag vet inte var jag ska ta vägen riktigt... Det gör ont i nacken och huvudet och det värker och värker och jag kan inget göra åt det. Tycker så synd om mig själv. Jag ska ta mer värktabletter innan jag lägger mig och hoppas innerligt att jag får sova inatt.. Jag är så trött.. Jag har så ont.. Jag vill inte mer.. 

Det blev i alla fall lite mat till slut. Jag har varit sugen på sushi i över en vecka nu. Idag blev det dags att äta det. Tyvärr är mina smaklökar inte helt som de ska så det smakade inte helt som det ska och brukar men det var gott ändå. Jag kostade till och med på mig att äta sushi med avocado. DET var gott! Det var det godaste! 

Snälla Lotta och Amanda fotade lite på dagens vandring. Det mesta av det handlar ju om hundar och det vill jag ha på hundarnas hemsida men en bild tänkte jag lägga upp här faktiskt, bara för att jag tycker att den är så fin. Lotta och Amanda: Stort tack för en trevlig promenad!! Även om jag efteråt blev hemskt trött men det var ju knappast ert fel ;)

I'll be back!

2012-05-05

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar