onsdag 2 september 2015

Nästan frisk

Ja, nu är det nära. Jag slutade med antibiotika i lördags men hade fortfarande en svullnad kvar i halsen. Jag skulle ha ringt vårdcentralen och frågat om det både igår och idag men det har hänt massa andra saker så det har inte blivit av. Idag är svullnaden något mindre så det kanske är på väg att ge med sig trots allt. Jag hoppas på det. Jag känner mig lite piggare idag också så snart är jag nog frisk. Jag har i alla fall jobbat både igår och idag och det har gått bra. Det var verkligen roligt att träffa barnen igen! De är ju så goa!
Igår gjorde jag också min lilla operation. Jag var till tandläkaren och klippte bort ett tungband. Jag var supernervös men det gick ju bra så klart. Snabbt gick det och han var snäll, tandläkaren. Nu har jag ju lite ont i munnen förstås, och ett litet stygn, men det går över snart och förhoppningsvis kryper inte tandköttet ner mer på den tanden nu.

Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska sätta in för bild så det får bli en annan dag (som vanligt). Nu är det sovdags. Det är en dag imorgon också sägs det?
Ha det bäst och hoppas att du är frisk och mår bra!?

2011-05-24

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar