onsdag 2 september 2015

Sjuk och mycket att göra...

Då var det dags att vara sjuk igen då... Det var länge sen jag var sjuk nu så det var väl dags. Jag är inte förvånad men fasen... Jag har inte tid att vara sjuk. Jag har massor att göra på jobbet egentligen men just nu finns det inte så mycket jag kan göra. Jag är alldeles snurrig i huvudet och har ont i huvudet. Jag sover och sover. Jag klev upp vid tio idag. Gick ut med hundarna och gick och la mig på soffan och somnade. Halv två vaknade jag och nu är jag trött igen... Jag är nog rätt krasslig... Hoppas att jag är frisk till på måndag bara för jag måste verkligen jobba!

Nåväl, nog om det. Jag har varit lite halvslarvig med det här med smyckena också på sista tiden. Jag har ju en del smycken som faktiskt är fotade men som inte finns på nätet än. Det kanske är dags att fixa till det? Fast jag är ju lite sugen på att göra lite nya smycken också. Jag har haft så mycket på jobbet så det är mycket jag har glömt bort. Jag har ett par örhängen att leverera. Jag har ett tips som jag lovat lämna som jag kom på att jag glömt bort... Usch, det har varit för mycket nu! Inte konstigt att jag blivit sjuk. Jag behöver nog vila. Jag vet i alla fall vad jag ska göra på julledigheten - VILA!!!

Nu ska jag sätta mig och titta på mina pärlor och se om jag ska kanske skänka några till bättre behövande ;) I'll be back!

2011-12-16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar