torsdag 3 september 2015

Min makeover

Egentligen borde jag väl skriva om min sjukhusvistelse också men det har jag ingen lust med. Jag kan sammanfatta det som att jag fick feber och ont i örat strax före jul. På juldagen åkte jag till akuten i Tierp och fick antibiotika och fick veta att det gått hål på trumhinnan och att det inte såg så snyggt ut. Två dagar senare var jag till vårdcentralen och ytterligare en dag senare kontaktade jag öron-näsa-hals och blev inlagd. Blev liggandes på sjukhus med intravenös antibiotika i 5 dygn innan jag fick komma hem igen. Nu, massa dagar senare, har jag fortfarande ont i örat men tydligen är det inge fara utan det ska bli bra så jag får väl tro på det...

Nu till nåt betydligt roligare, min makeover. Egentligen skulle den ha blivit innan men den blev lite försenad pga örat. I tisdags tog jag med mig hundarna och åkte mot Stockholm. Jag plockade upp Terese och så åkte vi till Anno där jag skulle få fina naglar. Jag var nervös. HUR skulle jag klara av att hantera långa naglar? Nu drygt två dygn senare har jag fortfarande inte vant mig men det går i alla fall framåt och jag är i alla fall fin :)




Jag är jättenöjd och tycker att jag blev riktigt fin :)

Förvandlingen var dock inte klar här. Efter en paus med lite hundbus, lite mat och lite annat var det dags för steg två - håret. Lite nervöst blev det även här. I halvtid såg jag ut så här:

Till slut blev jag mycket nöjd med resultatet! Det blir roligt att ha lite färg i håret ett tag igen och jag får så fina ögon i den här färgen :)

Just det, jag gjorde en supersnygg fickparkering också. Jag klarade av det direkt och blev lite förvånad själv faktiskt. Visst, det var inte supertrångt men är man inte van att fick parkera var det svårt ändå...

I'll be back, sometime... ;)

2013-01-10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar