onsdag 2 september 2015

Beställningar

Jag är så glad. Jag har nu fått fyra beställningar den senaste veckan. Det är ju hur kul som helst att "folk" börjar få upp ögonen för det jag gör och att de gillar det. Jag känner mig väldigt hedrad och glad över det. 

Jag fortsätter att tillverka smycken och försöker hitta olika typer av smycken. Det senaste är smycken av den här typen:

Jag har gjort några liknande men inte hunnit fota dem ännu men det kommer inom den närmaste tiden. Jag har även gjort några armband med stora runda pärlor som också kommer att fotas.

Igår var jag och hälsade på mamma och pappa och mamma hade en idé om att jag skulle kunna göra servettringar. Det var en rolig idé tycker jag så jag ska se om det går att genomföra. Det är ju alltid roligt med nya idéer.

Jag ska också se till att göra lite fler fotlänkar nu när våren och sommaren är på gång igen. Dessutom gjorde jag mobilsmycken ett tag men det har jag liksom glömt bort. Jag tyckte att det var svårt så jag kom liksom av mig. Det kanske är dags att ge mobilsmyckena en ny chans också ;) Så jag har lite att göra. Det är så roligt! 

För övrigt är jag förkyld igen.. Eller förkylningen har tagit ny fart och nu är jag snorig som attan och känner mig lite hängig och trött. Hostan har jag kvar också och huvudvärk på det så vi får väl se hur det här blir, men det blir nog bra så småningom...

Nu ska jag göra lite fler smycken samtidigt som jag tittar på upplösningen av Vasaloppet. Ha en fortsatt skön söndag! I'll be back ;)

2012-03-04

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar