onsdag 2 september 2015

Pest, dåligt och värdelös

Nej nu vill jag inte vara med längre. Jag känner mig så otroligt negativ och nerkörd just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag känner mig värdelös och dålig. Jag skulle vilja bara gräva ner mig och komma fram igen när livet är ljusare. Miqro är världens gulligaste och han försöker verkligen muntra upp mig men jag känner mig inte helt mottaglig för det ens. Jag mår pest och dåligt. Jag är trött och har hostat så jag har fått ont. Jag vill ju bara må bra, vara omtyckt och göra saker som jag tycker är kul. Jag vill inte behöva sitta ensam hemma och gräva ner mig. Usch vad jag tycker synd om mig själv! BLÄ! Nu hoppas jag att jag tar mig ur det här svarta så jag kan få en julledighet jag kan njuta av och komma tillbaka till jobbet i januari med nya krafter. I'll be back, förhoppningsvis en aning mer positiv...

2011-12-21

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar