torsdag 3 september 2015

Det är mycket nu men kul :D

Då har jag äntligen gjort lite nytta igen då. Dagarna rullar iväg. Semestern försvann snabbt och nu har jag snart jobbat två veckor igen. Två veckor på sommarförskola. Det har varit riktigt roligt och jag har lärt känna flera nya härliga människor, både pedagoger och barn.

Det som var negativt sist jag skrev börjar försvinna och nu mår jag riktigt bra! Jag har massor att göra hela tiden och veckorna är fullbokade ett bra tag framöver. Mycket hundrelaterat men även lite andra grejer, fast när jag tittar är det mest hundrelaterat faktiskt ;D

Jag har bokat in mitt första smyckesparty. Det ska bli riktigt roligt och spännande att se hur det går. Hoppas att de gillar mina smycken bara, fast de flesta brukar ju göra det så det ska nog gå bra :)

Eftersom det var så länge sen jag skrev nu tänker jag inte uppdatera om vad som har hänt sen dess för det minns jag inte ens... Utan som vanligt fortsätter jag där jag är och så skriver jag när jag känner för det och om vad jag känner för så får vi se hur ofta det blir. 

Angående min ansiktsförlamning som en del kanske är intresserade av så händer det inte så mycket med den. Jag har fortfarande lite kvar av den men inget som stör. Jag kan inte vissla och har lite problem med ena ögat men annars är det rätt lugnt.
Jag har så mycket jag skulle vilja skriva men just nu kommer jag inte på vad så jag får väl helt enkelt fylla på eller uppdatera när jag kommer på. Nu är jag i alla fall igång igen och det känns bra :) 
I'll be back!

2012-07-26

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar