tisdag 1 september 2015

Vilket härligt väder!!

Vilken underbar dag! Vilken underbar helg! Fantastiska dagar med fantastiskt väder! Helt underbart!! Igår var jag ute och fotade vovven. Idag var vovven och jag ute på en promenad som till slut blev drygt 1,5 timme lång. Det var riktigt skönt ute! Det var inte meningen att jag skulle gå så långt men när jag nästan var hemma råkade jag gå in på en väg som gick åt fel håll. Jag hamnade tillbaka nästan där jag var från början... Men det gjorde inget för jag hittade en ny och fin promenadväg :) Kolla här får du se vad fint det var:



Jag har fortfarande ont i halsen, hostar och är snorig. Det halsonda kommer och går. Tidigare idag hade jag inte så mycket ont men nu börjar det värka igen. Jag kanske borde gå och lägga mig och sova så får vi se om det är bättre imorgon? Sjuk vägrar jag att bli fortfarande. Jag har inte råd att vara sjuk mer nu!

Jag som hade tänkt hinna göra klart halsbandet som jag började på i veckan. Jag har inte hunnit sitta nånting med smycken den här helgen. Jag har suttit mycket vid datorn och uppdaterat både här och där. Det behövs ju också och skoj är det med nya bilder :) Vi får se när det halsbandet blir klart. Förr eller senare, det är jag övertygad om :)

Nej, nu ska jag försöka avsluta och kanske hamna i sängen så småningom... före elva är målet, hur lyckas det tror du? ;)
Tjing och ha en bra vecka!!

2011-01-30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar