tisdag 1 september 2015

Gott och blandat

Ops... Förra inlägget handlade om att jag var dålig på att uppdatera bloggen... Det var lääänge sen jag skrev det inlägget nu... Hmm... skärpning kanske? Vad ska jag skylla på? Att jag håller på mycket med pärlor och hund kanske? Att det är mycket på jobbet? Att jag är trött? Tja, alla dessa ursäkter stämmer men vilken av dem är tillräcklig ursäkt för att inte skriva i bloggen? Ingen. Det är bara dåligt helt enkelt ;P

Hur som helst händer det mycket i livet just nu. Jag har fått en del smycken sålda vilket är jättekul! Jag har dessutom handlat en hel massa nya pärlor. Det är ju också kul men dyrt... Jag tränar en del med hunden och det är kul, både tricks och agility. Jag drömmer konstiga saker på nätterna. Jag jobbar mycket och är dessutom på väg att byta jobb men vet inte riktigt när det blir bara. Det visar sig.

Om en liten stund ska jag åka iväg och dansa lite linedance. Jag har missat de senaste gångerna pga sjukdom så nu är jag ringrostig igen men det får väl gå som det går. Det ska i alla fall bli kul att komma iväg och träffa lite annat folk.

Återigen ska jag försöka skärpa mig med uppdateringen av bloggen, åtminstone en gång i veckan borde jag kunna uppdatera? Det behöver ju inte vara så mycket varje gång. Ska försöka bli bättre på att lägga in bilder också. Ha det gott så länge och simma lugnt!

Och du! Du gillar väl min sida på Facebook

Ha en fortsatt underbar vecka!!

2011-03-01

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar