onsdag 2 september 2015

Nu är det dags att bli frisk!

Man kan ju bli galen för mindre... Jag är fortfarande sjuk och blir hemma resten av veckan. Dock är jag äntligen på bättringsvägen så på måndag ska jag banne mig jobba!!! Halsen är mycket bättre. Dock är jag hängig som attan och sover mycket. Jag mår illa (förmodligen av medicinen) och allt jag äter smakar så sött så jag blir galen. Nej, det här är inte kul. Nu vill jag bli frisk så jag kan leva ett normalt liv igen. Jag vill ju jobba! Jag saknar de små kottarna på jobbet, ja kollegorna också förstås ;)
Jag sitter här i min soffa och glor på TV. Jag får träsmak och blir trött i kroppen. Nej, usch, bli frisk nu Marie!!

Miqro håller nog med. Han är dock en snäll vovve och accepterar att matte är hängig. Han tar det lugnt och finner sig i det. Han är verkligen underbar! Jag ser dock fram emot att träna honom igen. Vi behöver det både han och jag.

Några nya smycken har det blivit, men inte så många. Jag lägger in en bild här och så får du titta i galleriet om du vill se fler ;) Du hittar säkert nåt du gillar :D

Nej, back to soffan. Vi hörs! 
Tjing!

2011-05-18

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar