torsdag 3 september 2015

Kalas och linedance

Jag sov länge idag - igen. Sen pratade jag i telefonen länge - igen. När jag sen skulle packa väskan inför att sova hos mamma och pappa dök helt plötsligt laddaren till kameran upp. Jag letade i väskan förut en gång men hittade den inte. Nu när jag skulle ta väskan ramlade laddaren ut. Som jag har letat efter den. Äntligen kom den fram :D
Sen packade jag väskan och åkte iväg mot Tierp. Brorsan fyller år så han bjöd på smörgåstårta som han fått i födelsedagspresent av mormor. Den var supergod!

När kalasandet var över åkte vi hem till mamma och pappa. Jag var HELT slut och somnade en stund på soffan. Jag fattar inte hur jag kan vara så himla trött!? Hoppas att jag blir pggare så jag orkar jobba på måndag. På måndag börjar jag ju mitt nya jobb. Det ser jag fram emot och det ska bli roligt att få jobba med lite äldre barn. Hoppas att jag kommer att trivas bra.

Imorgon ska vi fira mormor som fyller 85 år. Det firas med lunch tillsammans med familjen och mammas bror med fru på restaurang. Efter det åker jag hem och förbereder inför jobbet. Jag är lite nervös faktiskt men det ska säkert gå bra.

För övrigt har jag börjat fundera på om jag ska återuppta linedansandet igen? Dels saknar jag det när jag ser att mina kära linedancevänner, framförallt från Skutskär, skriver och lägger upp bilder på Facebook. Sen blev jag "tvingad" att kolla på filmer när jag själv dansar igår och då blev jag ännu mer sugen.. Jag kanske måste ta mig en allvarlig funderare på det där... Den här filmen hittade jag. Den hade jag glömt. Jäklar vad roligt det var!! Hittar du mig? Det gjorde jag knappt själv...

2013-01-12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar