onsdag 2 september 2015

Ont i foten

Så jag har ställt till det. Jag var ute med hundarna och tänkte att jag skulle jobba lite med dem när vi ändå var ute. Jag hade båda lösa. Miqro är det ju inga problem med men Mille är ju inte direkt tvärsäker på att hålla sig nära... När Mille drog iväg sprang jag in i skogen och så höll jag på. Rätt som det var trampade jag på en pinne eller nåt. AJ vad ont det gjorde! Efter ett tag kändes det bättre och vi gick vidare. Nu när jag kom in gör det ont igen så jag fick nog en rejäl smäll. Undrar om jag vågar titta hur det ser ut :S

För övrigt har jag börjat klura på hur jag ska göra med min hemsida. Jag vill ju försöka smyga in lite hundträning där också. Inte min egen hundträning utan andras... Mitt mål är ju att jobba som instruktör, åtminstone delvis, så småningom och jag tror att jag vill ha det på samma sida som smykena. Det vore väl smidigt? Så lite allmän hundträning kommer kanske att smygas in successivt... Sen får vi se på vilket vis jag delar upp det för man ska inte behöva vara intresserad av både hundträning och smycken för att gilla min sida... Jag klurar vidare och ser vad jag kommer fram till...

För övrigt händer det mycket, som vanligt. Mycket jobb är det just nu men det är kul! Det händer massa grejer på jobbet och jag tror att det kan bli RIKTIGT bra när det blir klart, när vi vet mer om hur vi ska jobba och vad vi ska göra.

Hemmet ser ut som en svinstia. Jag minns inte när jag städade senast och jag mår dåligt över hur det ser ut. Tänkte ta tag i det idag men jag blev ute så länge med hundarna så vi får se om jag orkar ta tag i det... Jag kanske åtminstone kan börja?

Ikväll ska jag alltså: börja städa (eller åtminstone diska), duscha (eller helst bada), knåpa på ett nytt schema och kanske hinna göra ingenting en stund också... Vi får se vad det blir. I'll be back ;)

Just det! Kom ihåg att köpa tidningen Härliga Hund också, nummer 2 2012. Där är det ett 3 sidor långt reportage om Miqro och mig :D

2012-01-24

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar