tisdag 1 september 2015

Sjuk eller frisk eller mitt emellan?

Vilken vecka! Massor av tankar snurrar i huvudet nu. Jag vill fortfarande inte berätta om dem men snart så ska den få veta som är nyfiken... I torsdags trodde jag att jag skulle bli sjuk. Eller rättare sagt, jag blev sjuk i torsdags eftermiddag men eftersom vi hade kvällsmöte blev jag kvar på jobbet. Jag pratade med mina kollegor och vi bestämde att jag med största sannolikhet skulle stanna hemma på fredagen. Dock la jag in en liten brasklapp och skulle ringa till en kollega OM jag mot förmodan skulle orka jobba på fredagen. Jag klev upp på fredagen, gick och la mig igen men bestämde mig till slut för att försöka jobba. Jag skulle på kurs på förmiddagen och sen var arbetsdagen nästan slut. Det gick bra att jobba. Jag orkade till och med åka på agilitykurs på kvällen (vilken jag ska skriva mer om i Miqros blogg).

När jag kom hem från agilitykursen satte jag mig framför TV:n och datorn och kvällen gick. Imorse (eller strax efter tio) blev jag väckt av telefonen. Det gjorde inget. Det var ett trevligt samtal :) Efter frukost gick jag ut i det fina vädret och blev ute en timme - skönt! Men nu är jag trött så jag måste nog vila en stund om jag ska orka med resten av dagen... Hej så länge!

2011-01-29

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar