torsdag 3 september 2015

Kan röra på pannan :D

Jo då, nog är förlamningen på väg att bli bättre allt :D Det går nästan att skölja munnen när jag har borstat tänderna. Det går att dricka med sugröret riktat mot både höger och vänster kind (det kunde jag inte förut för då hände det ingenting när sugröret var mot den vänstra kinden). Pannan rör sig lite på båda sidor och jag tror att leendet är lite finare också faktiskt :D Inte för att själva jag är så snygg men jag tror att det kanske går att se skillnad mot det första fotot jag la upp? Kanske?

Jag ser i alla fall lite skillnad och framförallt känner jag skillnaden så jag känner mig bättre till mods och hoppas på att det här kanske kan gå över. Jag har fortfarande lite ont och är lite öm men jag inbillar mig att det är för att det håller på att läka. Jag är piggare och håller mig vaken hela dagarna. Idag har jag varit ute rätt länge. Det var skönt! Har träffat världens coolaste och sötaste barn. Blev bjuden på en mycket god lunch. Nu är vi trötta, både hundarna och jag.

Jag har tänkt i flera dagar att jag ska försöka städa lägenheten men har inte kommit mig för. Det skulle verkligen behövas så vi får väl se om jag får till nån städning imorgon kanske? Jag har i alla fall en tvättid bokad imorgon och tvättning och städning brukar ju kunna komma samtidigt.... Kanske... Dock har jag lite annat att göra imorgon också så vi får se vad som händer.

Vad ska jag skriva mer? Näe, jag vet inte. Jag har haft en bra dag tycker jag. Jo, just det. Bilen gick igenom besiktningen idag också. Ett halvljus var trasigt men annars var det inga problem. Skönt!

Sen har jag försökt uppdatera Miqros hemsida så den ska bli både Miqros och Milles men jag fick inte till det tycker jag. Jag får nog fortsätta att försöka en annan dag. I'll be back!

2012-05-22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar