tisdag 1 september 2015

Färdigstädat


Jo då, nu är det städat och klart! Jag lyckades ta mig i kragen och nu har jag både dammsugit och torkat golvet. Jag har även möblerat om i badrummet och hoppas att det ska resultera i mindre kattsand på golvet... Vi får väl se om det funkar som jag har tänkt. Miqro hittade sin korg fast den var undanstädad... Jag har lite småplock kvar men det värsta är i alla fall gjort så nu ska jag bara duscha också så kan jag ta det lugnt resten av dagen och kvällen sen. Känns så skönt! Vilken fantastiskt härlig helg jag har haft! Jag har inte gjort nånting egentligen. Dagen idag har känts lång och ändå klev jag inte upp förrän mitt på dagen och det är många timmar kvar än innan det är dags att krypa till kojs :)

Det blir nog några fler smycken idag igen skulle jag gissa... Kanske att jag beställer lite nytt material också, vi får se ;) Hur har din dag varit? Jag vet inte ens om det är nån som läser min blogg. Den är inte så intressant kanske men jag skriver ändå jag, så det så! Hej så länge!

2011-01-23

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar