torsdag 3 september 2015

Mår lite bättre igen

Det kanske är dags att rapportera lite igen för den som undrar (men framförallt för mig själv). Just nu mår jag lite bättre igen. Ibland har jag ont men inte så farligt. Jag är fortfarande trött men orkar göra vissa saker. Den här helgen hade jag instruktörsutbildning och jag laddade jättenoga för att orka vara med på den. Det funkade och jag orkade vara med men efteråt blev jag väldigt trött så vi får väl se hur jag mår imorgon...
Det svider i ögat och jag undrar hur ögat egentligen mår? Jag är stel och öm i nacken samt öm i ansiktet på vänster sida. Däremot undrar jag om det inte är så att själva förlamningen börjar bli lite bättre? Jag tycker att lite mer av tänderna syns när jag ler, det ser ut som att pannan rör sig lite även på vänster sida när jag försöker röra på den och det går lite lättare att skölja munnen när jag har borstat tänderna. Det kan vara så enkelt att det är jag som har vant mig också men det kan också vara så att det är på väg att bli bättre, vi får väl se.

För övrigt är jag sjukt stolt över mina duktiga hundar, framförallt Miqro!! Men nu är det nog dags att förbereda sängen så jag orkar med morgondagen och kan fortsätta att krya på mig och bli pigg ordentligt en gång för alla! I'll be back!

2012-05-20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar