tisdag 1 september 2015

Fy på mig!

Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen den här veckan. Jag skyller på att jag har jobbat mycket. Det är förvisso sant men nog borde jag ha kunnat skriva nåt i bloggen i alla fall? Jag får försöka skärpa till mig helt enkelt. Dessutom skulle jag behöva lära mig att skriva intressant om jag ska kunna behålla eller få några läsare... Äsch, jag skriver mest för min egen skull tror jag...

Täppt i näsan blev jag i fredags och är fortfarande. Det känns som en riktig förkylning och det känns faktiskt ganska skönt för det känns som att bara varit småsaker innan. Hoppas att det här är sista svängen nu och att jag får hålla mig frisk sen!

Många nya smycken har det blivit. Idag tänkte jag sätta mig och beställa lite nya pärlor. Vi får väl se vad det kalaset går loss på innan jag är klar... Lite orolig blir jag men vad tusan, en hobby ska kosta pengar, eller hur? Och det blir ju fina smycken. Jag hoppas bara att jag ska lyckas sälja några nån gång också...

Nu ska jag gå och se om lilleman orkar följa med på en liten promenad. Sen ska jag nog hoppa in i duschen så jag har det klart innan jag börjar med maten och sen bosätter mig i soffan resten av kvällen. Fler smycken tänkte jag hinna med nämligen. Det är SÅ ROLIGT att göra smycken och jag blir så stolt och glad när de blir bra, vilket de blir ibland :)

Vi får se när jag skriver nästa gång och vi får se när jag lyckas sätta in några bilder... Imorgon är det EFIT förresten. Vi får se om jag kommer mig för att vara med på det. 
I'll be back ;)

2011-02-13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar