tisdag 1 september 2015

Trött!

Oj oj oj vad jag är trött! Jag har varit trött hela dagen idag. Självklart får jag skylla mig själv, jag går ju och lägger mig alldeles för sent, men ändå. Det har varit ett par lite jobbiga dagar på jobbet också. Igår var det en bra dag men intensiv. Bland annat hade jag sångsamling i nästan en timme (!) med 2-3-åringar. OJ vad de var duktiga ända till slutet... Vi sjöng, gjorde rörelser och dansade. Efter det hade vi drakfest tillsammans med de äldre barnen så lite rörigt var det allt... Men, som sagt, kul! Idag har det bara varit rörigt. Lunchen och avslutningen på mellanmålet idag blev hektiska, men jag överlevde det också men nu är jag alltså trött.

Nu satsar jag stenhårt på att hålla mig vaken. Försöker klura ut hur jag ska lura mig själv att INTE lägga mig ner och vila lite... Bättre att komma i säng tidigt ikväll istället ju. Jag ska nog försöka göra mig lite mat och sen sätta mig och undersöka alla mina pärlor. Igår och idag fick jag nya leveranser så nu är det lite nytt igen. Dags att skapa :) Ska försöka fota lite och lägga upp på min sida på Facebook också tänkte jag.

Hunden skulle behöva tränas lite. Vi får se vad vi hittar på men nånting ska det nog bli. En film på honom kommer att komma upp nånstans under kvällen. Ja, jag har en del att göra.

Bild var det ja... En blogg blir roligare med bilder... Jag ska se vad jag kan göra... vänta lite... Okej, mina knäppa katter kan få vara med på bild. Från början stod hunden mitt emellan och drack vatten men då hann jag tyvärr inte få fram kameran men det var en rolig syn :)

2011-03-02

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar