onsdag 2 september 2015

Min prioritering

Nu har jag gjort min prioritering utefter mina "måsten" i förra inlägget. Jag gör som jag brukar och skjuter på allt som går att skjuta på. Det enda som då blir kvar till idag är att fota mina nya smycken och det kan jag väl stå ut med att göra :) Resten skjuter jag på till en annan dag, visst är det praktiskt?

Blev förresten frustrerad över min mobilräkning den här månaden och ringde till min operatör och frågade varför det var så dyrt. Det visade sig att jag hade missuppfattat mitt abonnemang. Jag trodde att jag ringde gratis till fasta telefoner och mobiler med samma operatör som jag men för att göra det var man tydligen tvungen att ha ett tillägg.... Hur krångligt måste det vara? Vilken operatör är bäst, egentligen? Jag tror jag måste byta till sommaren när min bindningstid går ut... Men vilken ska jag byta till? Några förslag?

För övrigt skäller jag mer än nånsin på mina dryga djur. Är det så att fröken Marie är lite för trött och har alldeles för kort stubin just nu tro? Stackars djur, de fattar ju inte vad de gör för fel... Jag får nog försöka vila mig lite och sänka mina krav så jag kan vara lite mer kärleksfull mot mina små älsklingar...

Nu, leta upp kameran och fota smycken - tjingeling ;)

2011-11-28

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar