torsdag 3 september 2015

Lite av varje...

Vilken dag! Vaknade imorse och trodde att det skulle bli kaos på jobbet. Kommer till jobbet och möts av ett glädjetjut när ett barn ser mig. Det värmer ju hjärtat så klart! Sen blir det kaos och ingen har koll på nånting. Det reder upp sig och det blir en riktigt bra dag. Glädjetjuten fortsätter när samma barn får syn på en fluga vid lunchen. Hon blir helt galen och skrattar och tjuter, sötnosen! 

Kommer hem, rastar hundar och bestämmer mig till slut för att åka och lämna tillbaka det mobila bredbandet jag blev pålurad förra veckan. Efter att ha fått åka två gånger, pga att en sladd blev kvar hemma, var det inga problem alls att lämna tillbaka det - skönt! Passade på att gå in på en affär för att köpa strumpbyxor men kom ut med trosor, leggins och ett par byxor... Byxorna bara skrek "köp mig, köp mig!" Så då gjorde jag det... 

Efter att ha träffat den mycket trevliga tjejen på tebutiken och fått veta att hon ska byta jobb hämtade jag hundarna och gick till rastgården. Där träffade vi en jättefin labrador/terrier (7 mån) som lekte superfint tillsammans med Mille. Vilket samspel! Det var verkligen kul att se :) Nu är jag så trött, så trött så nu måste jag sova. Godnatt! I'll be back!

2012-09-07

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar