torsdag 3 september 2015

Ond natt

Det blev inget blogginlägg igår. Jag skulle skriva men orkade inte. Jag var så trött, så trött. Jag hade ont hela dagen igår, mer ont än dagen innan. Jag gick ut en sväng med hundarna. Kände att framförallt Mille behövde få springa lite. Jag blev borta och ute rätt länge och tänkte att det skulle vara bra för mig med lite frisk luft men tydligen hade jag fel. När jag kom in var jag ännu tröttare och hade ännu ondare. Jag försökte hålla mig vaken men till slut gjorde jag mig ordning för sängen. När jag väl låg i sängen kunde jag inte somna. Jag hittade ingen ställning som jag kunde ligga utan att det gjorde ont.

Det som gör mest ont är nacken. Det värker som tusan i nacken hela tiden. Det känns som knivar och det strålar upp i huvudet som gör att jag så klart blir jättetrött. Det är svårt att fungera bra när man har så ont. Inatt har jag nästan inte sovit alls. Eller jo, jag har sovit korta stunder när jag har legat på ett sätt som inte har gjort superont.

Nu på morgonen har jag ringt vården igen och ska få åka dit på eftermiddagen. Förhoppningsvis får jag i alla fall lite hjälp mot det onda. Det är prio ett just nu. Jag vill inte ha så här ont! Okej om det gör lite ont men jag måste ju kunna få sova. Suck, kan jag inte bara få må bra!? I'll be back!

2012-05-04

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar