tisdag 1 september 2015

En liten uppdatering

Nu du, Ingela (och andra som eventuellt läser) kommer här en uppdatering i bloggen ;) Jag är fullt medveten om att det var alldeles för länge sen jag skrev men det har hänt lite annat på sista tiden så jag har inte haft så mycket tid över för datorn. Jag saknar det lite men tiden för datorn kommer nog tillbaka så småningom.

Vad är det då som har hänt? Jo, jag har lyckats med konststycket att bli kär. Det gick snabbt men jag passar på att njuta. Jag är värd det tycker jag. Så den mesta av min tid går åt till att kramas just nu. Det är så mysigt så :)

Sen är jag ju på jobbet några timmar varje dag också förstås. Jag trivs kanonbra på mitt nya jobb. Vilka underbara barn det finns där! Jag fick kontakt med barnen väldigt snabbt. Mina kollegor är också bra och det är ju viktigt. Jag trivdes på mitt gamla jobb också men jag ångrar inte att jag bytte. Dock börjar det kanske bli dags att åka och hälsa på på det gamla jobbet snart...

Jag har kommit igång med agilityträning på riktigt och ska, under helgen, kolla när tävlingsdebuten ska ske... Jag ska uppdatera Miqros hemsida också och skriva lite mer om träningen där.

För övrigt rullar väl livet på. Som sagt går mycket tid till kramar just nu men några smycken hinns med emellanåt. Jag har fått en hel del beställningar och det är superkul! Jag har dessvärre varit dålig på att fota mina beställningar. Det är dumt och det ångrar jag men jag får väl skärpa till mig på det planet.

Nej, jag ska inte skriva för mycket. Jag ska försöka återkomma snart istället och då kanske med nåt foto. Det är roligare att läsa om man blandar upp med foton tycker jag själv.

Nu kanske jag måste ta en liten paus och lägga mig ner en stund eller nåt. Jag fick nämligen åka hem efter 1,5 timme på jobbet idag. Jag orkade inte mer då. Jag har superont i halsen och feber... Tänkte att jag skulle krya på mig snabbt. Jag återkommer när jag återkommer ;)
Hej så länge!

2011-05-06

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar