torsdag 3 september 2015

Det finns hopp...

Det verkar som att någon kan trolla? Vem har hjälpt mig? Jag har varit trött idag, precis som vanligt men jag har inte haft lika ont. Så himla skönt att slippa den här olidliga värken! Idag har jag bara haft "vanligt" ont... Alltså huvudvärk och lite ont i nacke och öra och så men inte så där olidligt, som sagt. 

Det kanske finns hopp trots allt och nu håller jag alla tummar jag har att det fortsätter att bli bättre! Om bara värken försvinner kanske jag snart blir piggare också. Hjälp mig att hålla tummarna och du som kan trolla, fortsätt gärna med det :D

För övrigt har jag mest bara tagit det lugnt idag. Inte gjort så mycket alls faktiskt så jag har inte så mycket att skriva om men jag ville ändå skriva och säga att jag mår något bättre idag och det känns som att det finns hopp om livet :) I'll be back!

2012-05-12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar