onsdag 2 september 2015

Ny mobil

Vi har haft en lugn och skön midsommar. Vi var hemma hos mamma och pappa och bara tog det lugnt. Miqro fick springa lös och vi alla njöt av tillvaron. Katterna (framförallt Curre) röjde runt hemma hos mormor och morfar men jag tror att de tyckte att det var rätt kul faktiskt (mormor och morfar alltså).

Söndagen blev tvungen att spenderas med att leta efter och köpa en ny mobil eftersom displayen sprack på den gamla. Jag såg inte ens vem som skickat sms och inte vad klockan var. Ett tips: tappa inte mobiltelefoner i golvet alltför många gånger och tappa framförallt inte en mobil med redan trasig display... Till slut köte jag mig en X8. Jag hade en X10 mini innan och gillade inte den. Ändå köpte jag en X8 för jag visste inte vad jag ville ha... Men den verkar okej, bättre än X10:an faktiskt så vi ska nog kunna komma överens hoppas jag.

Jag handlade också några korgar så nu kan jag dela upp mina smycken i olika korgar så det blir lättare att hitta vad man letar efter. Det känns bra att göra så. Dock börjar min lilla hobby växa till en stor hobby som tar lite mer plats än jag tänkt från början... Men det blir nog bra...

Idag har jag också hunnit med att träffa mamma en sväng. Det var trevligt. Mamma bjöd på glass (tack snälla!) Mamma påminde mig också om att jag ska försöka skriva upp smycken som jag sålt så jag kanske ska försöka ta tag i det innan det blir för mycket att hålla reda på... Det börjar rulla på med försäljningen så det är skoj :D 

Ha en skön vecka! Nu är det sommar mina vänner. Njut och ha det bra så hörs vi när vi hörs! Kram på er!

2011-06-27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar