söndag 30 augusti 2015

xbox360 med Kinect :D

Jag är verkligen urusel på att hålla igång min blogg. Men men, jag skriver lite då och då så får vi se om den kommer igång. Senast jag skrev var jag sjuk. Nu är jag sjuk igen. Dubbelsidig öroninflammation, ont i huvud, bihålor och hals samt täppt i näsan... jag har missat julbordet med jobbet samt en SPA-resa med jobbarkompisarna. Inte helt skoj kan jag säga. Jag hoppas dock att jag får hålla mig frisk under min julledighet istället då.

Igår fick jag äntligen tummen ur samt hade lite tur och fick tag i mitt xbox 360 med kinect! Det var inte helt lätt. Först var jag in och pratade på en affär och bestämde mig då nästan för att jag skulle köpa kinect, men jag var för feg för att köpa det då. Jag kollade runt lite och pratade med vänner och bekanta och bestämde mig då att jag skulle ha det. När jag då kom tillbaka till affären för att köpa hade de inga kvar - suck! Efter mycket om och men hittade jag ett på en annan affär på nätet till ett skapligt pris. Det skulle finnas inne i butiken här i Uppsala. Perfekt tänkte jag och åkte dit - slut. Suck! Det är inte meningen att jag ska ha nåt kinect. Sen ringde jag till den förstnämnda affären och där hade de nyss fått in nya så då åkte jag dit och fick tag på ett till ett riktigt bra pris. Äntligen är jag ägare till ett xbox 360 med kinect!!

Jag testade att spela lite igår och det var verkligen roligt! Dock orkade jag inte så mycket eftersom jag är sjuk men jag får ta igen det när jag blir frisk. Jag köpte ett dansspel och det var verkligen ett bra köp. Satan vad kul det var! Och det går nog att hålla på med ett tag har jag en känsla av. Nu är det bara ett sångspel med tillhörande mikrofoner som saknas och sen har jag allt jag vill ha :)

Vad mer? Ja, snart är det jul. Om en vecka är julafton över. Undrar hur jag ska göra i julhelgen? Ska jag ta med mig katterna eller ska jag lämna dem hemma? Vad är bäst? Jättesvårt beslut att ta men det ordnar sig nog. Jag måste handla lite julklappar också... När ska jag göra det tro? Jaja, jag är ledig den 23:e så jag kan göra det då :D

Nej, nu ska jag inte skriva mer just nu. Kommer jag på nåt mer så skriver jag igen. Jag ska försöka komma ihåg bloggen när det är nåt jag vill skriva. Vi får se om jag lyckas. 
Ha det gott så länge!

2010-12-18

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar