söndag 30 augusti 2015

Film nummer två

Hur ofta har man tittat på två filmer före lunch? Jag, som nästan aldrig tittar på film, har nog aldrig gjort det förut i alla fall. Inte vad jag kan minnas i alla fall. Men nu har jag. Film nummer två avverkad - The Proposal. Den var rolig :) Lite lättsam och förutsägbar men ändå rolig. Undrar vad som händer resten av dagen. Fler filmer kanske? Det är ungefär det jag orkar med. Snart måste jag bestämma mig hur jag ska göra imorgon. Jag vill jobba! Men tänk om jag bestämmer mig för att jobba och inser att jag inte orkar... Jag kan ju inte påstå att jag mår bra och känner mig jobbfrisk... Men tänk tvärtom, om jag bestämmer mig för att inte jobba och mår bra imorgon, eller åtminstone tillräckligt bra för att ha kunnat jobba. Då kommer ju jag att ha dåligt samvete hela dagen för att jag är hemma. Fy vilket jobbigt beslut att ta! Jag vill inte vara sjuk!! Jag vill vara frisk!!
I'll be back...

2010-10-26

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar