söndag 30 augusti 2015

Halsont, besök och smycken

Fasen också! Jag har ont i halsen, igen! Jag vill inte bli sjuk igen! Jag har inte tid att vara sjuk! Jag ska ju på utställning på lördag och jobba på måndag... Jag kan inte börja med att vara sjuk när jag avslutade med att vara sjuk... Ingen kommer att tro på mig... :'(
Idag har vi haft finfrämmande här. Miqros dagfamilj var här, alla utom pappan. Gissa om Miqro blev glad!? Och Curre fick leka så han blev trött. Han har sovit sen de åkte vid två-tiden... Jag fick sälja smycken, två halsband och ett armband. Jag blir så glad när mina smycken blir uppskattade :) Barnen fick testa mitt kinect och man kan ju lugnt säga att de var duktigare än vad jag är... hehe... Men jag ska nog träna upp mig, nån dag när jag inte mår dåligt förstås... De tyckte att det var roligt i alla fall så det är ju skoj :) Barnen fick också sina julklappar från oss, var sin mugg med en bild på Miqro och sen fick familjen en almanacka med bilder på Miqro. De verkade uppskatta presenterna så det kändes bra. Jag vill ju så gärna visa min uppskattning att Miqro får vara hos dem när jag jobbar. Jag vet att de uppskattar det också men ändå...

Undrar om det börjar bli dags att gå ut med mitt lilla troll nu kanske... Det var ett tag sen sist...

Ska bara lägga ut en bild på dagens mästerverk. Det är ännu finare i verkligheten men jag tycker att det blev bra ;) Natti natti så hoppas jag att jag är frisk imorgon!

2011-01-06

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar