söndag 30 augusti 2015

Weehoo!!

Äntligen ligger min nya hemsida uppe, snart i alla fall... Som jag har längtat!! Nu får vi se om jag kan lyckas sköta om den också. Uppdatera bloggen emellanåt och sånt. Vi får se vad det blir av den här bloggen. Jag har en känsla av att jag kommer att försöka lägga in en kategori för roliga saker också. Kanske fler kategorier, vi får se ;)

Hemsidan över lag ska jag försöka hålla ganska ren så att den inte bli så spretig som den förra men samtidigt vill jag ju ha med mina intressen också. Vi får se hur det blir. Just nu är det mycket smycken som gäller och jag vill gärna sälja smycken så nu får sidan präglas mycket av det.

Miqro får hålla till på sin egen hemsida och linedancen får vänta till den dag jag eventuellt tar upp den igen. Roliga hörnen får, som sagt, flytta in i bloggen. Boktipsen tog jag bort helt. EFIT ligger lite på is ett tag. Vill jag återuppta det så får den nog också hålla till i bloggen, kanske... Vi får se...

Just nu är jag SÅ NÖJD med min nya, fina hemsida!! Jag kan sitta och titta på den och bara njuta. Tack snälla Linda för hjälpen!!

Jag återkommer i bloggen snart hoppas jag!
God Fortsättning till alla!!

2011-01-02

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar