söndag 30 augusti 2015

Nosat på bebis :)

Idag har jag snosat och nosat på världens sötaste bebis! Också träffat hela bebisens familj. Det var roligt för det blir tyvärr inte så ofta nuförtiden. Tur att vi kan träffas då och då i alla fall för det är liksom min förlängda familj kan man säga... ;)
Dagen har varit lugn. Jag sov länge för det blev liksom rätt sent igår. Sen blev jag rätt länge hos mina vänner. På kvällen har vi ätit god mat och spelat TP och tittat på TV; lillebror, mamma, pappa och jag.

Jag har för mig att det var nåt mer jag tänkte att jag skulle skriva om men nu kommer jag inte på vad det kan vara... Jag får väl skriva mer en annan dag istället. Nu är jag trött och ska gå ut med lilleman, duscha och sen sova. 
Natti natti och tack för idag ;)

2010-12-26

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar