söndag 30 augusti 2015

Sjuk - buuuäää

Fan också, förlåt att jag svär men jag VILL INTE vara sjuk!! Det är inte roligt! Dessutom blir det dyrt. Imorse fick jag bestämma mig för att stanna hemma. Jag hade klivit upp, klätt på mig och satt och åt frukost när jag insåg att nej, det här går inte så jag ringde till jobbet och blev hemma. Fan också, vill inte!! Och sen ska jag, före klockan ett, bestämma om jag ska jobba eller vara hemma imorgon. Hur ska jag före klockan ett veta hur jag kommer att må imorgon!? Dessutom har vi kvällsmöte imorgon och det vill jag vara med på... Men mår jag så här så orkar jag inte jobba... Vad göra?
Jag har i alla fall redan hunnit kolla på en film. Strax efter sju började jag kolla på filmen. Sen tog jag en paus mitt i för då behagade Miqro gå ut. Nu är filmen slut och det är dags för en förmiddagsfika. Jag är hungrig igen. Åt ju frukost redan klockan sju. Filmen? Brokeback Mountain. Jag hade inga förväntningar alls men den var ändå inte vad jag förväntat mig... Men den var bra :)

Jag återkommer säkert fler gånger när jag funderar på nåt... Hoppas att du är frisk och har det bra!

Vinkevink

2010-10-26

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar