söndag 30 augusti 2015

Ny frisyr :D

Nu så, matchar jag min fina sida (nästan). Jag har varit hos frisören idag och fått en ny frisyr. Det känns SÅ skönt!! Undrar när jag klippte mig senast? Jag minns inte ens när det var... Håret var superlångt och slitet. Nu är det lagom långt, uppklippt och urklippt. Dessutom har jag lite fina slingor i. Det syns inte så mycket men det ger lyster och glans åt håret. Jag känner mig nöjd :) Dessutom var alla på frisörsalongen supertrevliga! Jag kommer nog att gå dit nästa gång det är dags att klippa sig också, om sisådär ett halvår eller två...

Smycken tillverkas på löpande band. Igår gjorde jag till mig själv. Halsbandet jag har på mig på bilden med matchande örhängen och armband. Framförallt armbandet blev supersnyggt tycker jag själv :)

Jag tror att djuren börjar bli hungriga. De är lite oroliga och det kanske beror på att det kurrar i magen. Det börjar även kurra i min mage så jag kanske ska gå och göra nåt åt alla kurrande magar. I'll be back ;)

2011-01-03

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar