söndag 30 augusti 2015

Två hundpromenader :)

Ännu en härlig juldag till ända. Det känns som att dagen har varit lång, ändå sov jag till elva och klockan är ännu inte elva på kvällen... skumt... Två härliga hundpromenader har jag fått. En i dagsljus och en i mörker. God mat igen. Har fått träffa hela min familj och mest bara tagit det lugnt. En skön dag helt enkelt. Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva. Jag kände bara för att skriva några rader. Jag är nöjd med min dag! Imorgon bär det av hemåt, mot staden igen. Det känns både skönt och tråkigt. Ska försöka få tag på en klipptid så får vi se vad nån frisör kan göra åt mitt rufs. Det kan ju bli spännande. Hoppas att alla har haft sköna dagar! Sovdags nu så får vi se vad som händer imorgon. Natti natti!

2010-12-26

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar