lördag 29 augusti 2015

Hemma hos mig

Här kommer de utlovade bilderna på min lägenhet. Jag är så nöjd och tycker att jag börjar få så fint nu! Dock är bilderna lite halvtrista men man ser i alla fall hur det ser ut...
Köket/sovalkoven:

Blomman som står på bordet fick jag av min faster i födelsedagspresent. Den är så fin och krukan likaså!

Vardagsrummet: 

 Den fina lampan i hörnet bakom soffan fick jag i födelsedagspresent av mina kära föräldrar :)


Så ser det ut hemma hos mig. Idag har jag haft trevligt besök av en kompis så nu mår jag lite bättre till humöret. Dock har jag ont i halsen och känner mig lite hängig så jag hoppas att det blir bättre med en god natts sömn.

Natti natti så får vi se när jag återkommer och vad det hela handlar om då ;)

2010-10-24

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar