lördag 29 augusti 2015

¤#¤& "##¤&% katt-¤%/%#

Usch vad jag inte tycker om mina katter ibland!!! Imorse var de billiga, oj oj oj.... Jag vaknade av att de hade ner en massa torrfoder på golvet. Javisst, de får bara mat två gånger om dagen men vad tusan. De behöver väl inte leta mat hela tiden för det? Det är ju inte så att de svälter precis och VARFÖR ska de väcka mig på nätterna just på helgerna? SUCK!! Vad arg jag blir!!

En annan sak, HUR uppfostrar man en katt? Mina katter är överallt där de inte få vara men så fort jag är i närheten är de där de får... Hur ska jag få dem att inte vara på köksbänken fast jag inte är i köket? SUCK!!! Varför har man katter? Varför är katter nattdjur?

Nåväl, de lugnar kanske ner sig... eller...? Nån som vill ha en bråkig katt eller två? ;)

2010-10-16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar