lördag 29 augusti 2015

Blä för livet

Tänk att humöret kan gå så mycket upp och ner på kort tid... I början på veckan mådde jag jättebra och tyckte att livet var ganska roligt. Just nu känns det inte alls så. Jag känner mig ensammast i världen, övergiven, tjock, ful, ensam, tråkig, gammal, ledsen, orkeslös, nämnde jag ensam? Förmodligen går väl även den känslan över men den är inte rolig när den kommer...
Jag har i alla fall en fint städad lägenhet och det känns himla skönt! Jag har fått en fin lampa i födelsedagspresent som passade helt perfekt i hörnet vid soffan. Jag har haft trevligt besök av släkten och de var nöjda med smörgåstårtan och kladdkakan så det var ju bra. Det var en trevlig eftermiddag igår.

Imorgon är det dags att gå tillbaka till jobbet igen. Usch vad jag inte vill det... Jag vill vara hemma mer. Visst jag trivs skapligt på jobbet men jag tycker att jobbet tar för mycket tid. Jag hinner inte med Miqro som jag skulle vilja och så får jag dåligt samvete över det. Fast det är klart, det handlar väl om prioriteringar skulle jag gissa. Det brukar ju göra det.

För övrigt hoppas jag att tv och internet hoppar igång under dagen. Det har legat nere sen igår eftermiddag. Tydligen nåt fel i huset och teknikerna får inte tag i fastighetsskötaren för han vägrar finnas tillgänglig på helger... Förhoppningsvis skulle de få tag i nån annan som hade nyckel till utrymmena där BBB har sina grejer i huset.... SUCK! Hur mycket krångel ska man behöva ha med internet och när nu TV:n lägger av också när allt ligger nere så blir det riktigt tråkigt. Jag är glad att jag blev pålurad ett mobilt bredband för det har jag haft mycket nytta av på sista tiden.

Just det. Jag hade ju tänkt att jag skulle fota lägenheten lite nu när det är städat och fint här. Jag kanske ska göra det och lägga in lite bilder. Det är ju så fint här :D

Nu har jag skrivit av mig lite så nu känns det lite bättre. Vi får väl se hur saker och ting fortskrider...

Jag återkommer med bilder så småningom, fast det är väl ingen som läser den här bloggen ändå. Det är ingen som vet att den finns... Undrar om jag borde ta tag i att lägga upp min hemsida igen snart... Den var i alla fall lite rolig om jag får säga det själv.

Vinkevink

2010-10-24

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar