söndag 30 augusti 2015

Vardagssurr...

BURR, jag fryser! Fast jag blir nog varm snart. Om en liten stund ska jag nämligen iväg och göra comeback på linedancegolvet. Det ska bli så kul! Fast lite nervös är jag... Tänk om jag inte kommer ihåg nåt... Men å andra sidan, så många år som jag har dansat borde vissa saker sitta i ryggmärgen kan man tycka... Kul ska det bli i alla fall och komma igång med lite dans igen efter en termins uppehåll.

För övrigt väntar jag fortfarande på att ordentligt inviga mitt kära TV-spel. Jag är ju bara sjuk och då vill jag inte spela. Igår gick mitt halsonda äntligen över, efter två veckors ont. SKÖNT! Så håller jag mig frisk nu kanske jag kan spela lite imorgon... :) Om inget annat kommer emellan...

Det är mycket jobb nu. Jag har ju nästan glömt bort hur det är att jobba. Jag var ju hemma en månad pga sjukdom + ledighet. Nu har jag jobbat en dryg vecka och visst är det jättekul att jobba men det går bort liiite för mycket tid tycker jag. 6 timmars arbetsdag vore perfekt! Och så alla dessa kvällsmöten - BLÄ! Ja, alltså själva mötena är bra men tiden är inte kul. På kvällen vill jag vara hemma.

Nej, nu är det dags att göra sig iordning och dra iväg. Wish me luck. Jag återkommer så småningom ;)

2011-01-08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar