lördag 29 augusti 2015

Få igång bloggen igen?

Jag kanske ska börja blogga igen? Jag har ju pratat länge nu om att få igång Miqros hemsida igen. Kanske att jag ska sätta igång min egen blogg samtidigt? Allt handlar ju faktiskt inte om hund. Mycket gör det men inte allt. Jag vill ha en egen blogg också, faktiskt. Jag har ju faktiskt en hel del tankar i mitt lilla huvud också. Vi får se om jag lyckas hålla bloggen igång? Vi får se hur ofta jag skriver? Vi får se hur långa inlägg jag skriver men de kanske inte behöver vara så långa? Det kanske räcker med nån rad ibland, bara jag har någonting jag vill ha sagt? Jag kanske ska försöka fota lite också och lägga in nån bild då och då? Vi får se hur den här bloggen utvecklar sig men just nu känner jag att jag vill ha igång den igen så det satsar jag på. Nu ska jag dock försöka ta mig i kragen och gå ut på kvällspromenad med lilleman. Jag har absolut ingen lust men gör jag inte det måste jag kliva upp mycket tidigare imorgon och det verkar ju ännu jobbigare... Vi hörs! Om det nu är nån som orkar läsa min blogg? Ha en skön helg i så fall och ta hand om dig! Imorgon ska jag ta tag i Miqros hemsida också. Det är verkligen på tiden!
Natti natti!

2010-10-16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar